Email trimis către inbox-ul relaţii cu clienţi de la Colterm S.A. cam groaznic serviciul lor de termoficare pe vreme năstruşnică, cu minus afară.
Buna ziua, mă numesc Oprean Codruta şi am domiciliul pe Calea Torontalului nr.12 apt.15, Timişoara jud.Timis, şi doresc să vă semnalez o problemă pe care o am cu fluxul de apa caldă de cateva zile. În mod normal în perioada aceasta rece, se mai întâmplă să trebuiască să aştepţi câteva secunde/minute până când începe să curgă apă caldă la robinet, însă de câteva zile dupa ce aştept aceste secunde/minute, timp în care curge apa rece pe care eu o achit la preţul specific apei calde, şi în sfârşit de la robinet curge apa caldă - aceasta nu durează mai mult de 5 minute dupa care apa "gheata" începe să curgă de la robinet(care de asemenea este contorizată ca şi apă caldă). Nu e foarte placut ca în timp ce faci duş dintr-o dată apa caldă sa fie oprită si să încerci să te descurci cu apa "gheaţa"! Până acum am fost foarte mulţumită de serviciile Colterm şi nu am crezut că este necesară instalarea unei centrale termice, vă rog să nu ma faceţi să mă răzgândesc.
Multumesc anticipat.
Tot ce am primit inapoi de la ei a fost:
*********************** Mesajul a fost verificat de catre InterScan MSS. *********************** |
Buna ziua,
Reclamatia dvs. a fost inregistrata cu nr 182/8.02.2012 si a fost inaintata conducerii si sectiei pentru verificare
Cu stima,
Mirela Bugarschi.
- se pare că soon to be continued...not so hateful hate phone call către Colterm S.A.:))
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu